• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 372
Poäng
967
Jag förstår att du mår dåligt. Visst är pengar viktigt men inte viktigare än hälsan. Du kan inte förändra situationen så försök att ta hand om dig själv och ditt mående.❤️


Jag ska verkligen försöka. Ibland är helgen en liten liten ”fristad”. Inga brev och mail iaf. Tack för omtanken ❤️
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 372
Poäng
967
På nått eller annat sätt sitter vi alla här i samma båt

Alla med sina egna bakgrunder till varför dem just hamna i den sitvation som dem lever vi

Vilket berikar denna grupp och har väldigt många värdefulla medlemmar, då alla här är unika på sina egna sätt så blir alla här värdefulla, vilken diamant sida

Här pratar vi helt öppet om våra problem och får tips, pepp och vägledning tillsammans genom våra olika erfaranheter sedan är det ju inte bara problem utan mycket hjälp hur man ska gå till väga vid tex billån/bostadslån/sparande med mycket annat

Så glad att jag hittade hit, ärligt talat jag har lärt mig så mycket av er alla och vette tusan om jag hade mått så bra som jag trots allt gör idag om jag inte hittat hit!

Ock verkar som aktiviteten som de skrivits om tidigare ikväll på denna forum är riktigt bra nu för tiden, rykterna säger på stan att denna sida snart går förbi Flashback i aktivitet ;-)

Trevlig helg på er alla ! ❤️

Så klokt sagt, tack till alla er på forumet. Hade inte klarat mig utan er ❤️
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Jag ska verkligen försöka. Ibland är helgen en liten liten ”fristad”. Inga brev och mail iaf. Tack för omtanken ❤️
Måste erkänna att pausen under inledande är guld värd oavsett vart det landar.
Även brevskörden kommer att kännas lättare efterhand. Kan dock tycka att det är för jävligt att man inte använder Kivra som de flesta andra myndigheter använder. Brev med kronofogdens logga är förknippat med skam och det är det sista man behöver i all annan ångest.
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 138
Mottagna reaktioner
1 301
Poäng
997
Jag ska verkligen försöka. Ibland är helgen en liten liten ”fristad”. Inga brev och mail iaf. Tack för omtanken ❤️

Åh, tigerkatten ge inte upp. Jag har bara läst några inlägg du skrivit men fattar att det är tungt nu. Skickar en high five med turkraft eller något, jag brukar hoppas på att något oväntat och bra finns runt hörnet.
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 372
Poäng
967
Måste erkänna att pausen under inledande är guld värd oavsett vart det landar.
Även brevskörden kommer att kännas lättare efterhand. Kan dock tycka att det är för jävligt att man inte använder Kivra som de flesta andra myndigheter använder. Brev med kronofogdens logga är förknippat med skam och det är det sista man behöver i all annan ångest.

Håller med att Kivra skulle hjälpa enormt om KFM kunde skicka allt den vägen och även andra bolag. En del av skammen och psykologiska effekten är att just se breven med loggan.
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 372
Poäng
967
Åh, tigerkatten ge inte upp. Jag har bara läst några inlägg du skrivit men fattar att det är tungt nu. Skickar en high five med turkraft eller något, jag brukar hoppas på att något oväntat och bra finns runt hörnet.

Tack snälla ❤️ Hoppas detsamma för dig!
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 937
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
6 007
Mottagna reaktioner
6 181
Poäng
3 937
På tal om ingenting... det är tydligen MÅNGA här i min stad som snabbt behöver tillgång till pengar... :mad: Min dotter arbetar på en restaurang i en sk. trygg del av stan, men igårkväll blev restaurangen alldeles mittemot hennes rånad av maskerade män som satte knivar mot personalens halsar...
...och rånarna hann ju självklart försvinna med ett ”bra byte” i form av kontanter. :mad:
Jag blir sååå arg, såååå förtvivlad av detta! :( Det kunde varit min egen dotter som utsattes. Hon var i tjänst när det hände & polisen kom även in till dom & ville lugna...
FAN FÖR ALLT DETTA SOM PÅGÅR! :mad:
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
På tal om ingenting... det är tydligen MÅNGA här i min stad som snabbt behöver tillgång till pengar... :mad: Min dotter arbetar på en restaurang i en sk. trygg del av stan, men igårkväll blev restaurangen alldeles mittemot hennes rånad av maskerade män som satte knivar mot personalens halsar...
...och rånarna hann ju självklart försvinna med ett ”bra byte” i form av kontanter. :mad:
Jag blir sååå arg, såååå förtvivlad av detta! :( Det kunde varit min egen dotter som utsattes. Hon var i tjänst när det hände & polisen kom även in till dom & ville lugna...
FAN FÖR ALLT DETTA SOM PÅGÅR! :mad:
Finner inte ord för sånt här, det är helt vansinnigt!!!! :mad: Förstår din förtvivlan, att man aldrig ska få känna sig trygg för personer håller på med sån skit!! :mad: Kram!!
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 041
Mottagna reaktioner
13 774
Poäng
9 547
Jag ser ingen betala med kontanter längre (speciellt inte i dom finare delarna) vad är det för idioter som rånar ställen 2019?
Vad kan man få med sig på sin höjd, 200-300 spänn?
Alla nyttjar ju kort numera för Guds skull...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp